Dagens Bekännelse !!!

haha, ja nu kommer det som jag smygit med sen igår...

välkommen hem edvin å adga, mina älskade zebrafinkar :D

japp, idag var ja å köpte två söta pippisar. vet inte vad som flög i mig, var så länge sen jag hade ett EGET djur... sen bella( min älskade hund, r.i.p 23/6-09) dog...

idag känns det som jag inte gjort ett skit trots att man varit överallt och ingenstans känns det som ! :)
MEN såna dagar ska väl finnas de å .
dags att planera en tripp till gävle snart :)

sitter framför tvn å hörde fina låten "NEVER ALONE, ALWAYS ALONE"... GUD va ja är kär i den låten , utan anledning.
vet inte om det är texten, rösten, melodin eller alltihop som ger mig suget att lyssna på den :)
men den låten spara ja till nå tillfälle jag är ensam , det är ju en sån där ensam myslåt :)

jag har inte förstått mig på det där med elbilarna.. .hur "tankar" man dem , när det inte finns såna där elpumpar här i exempelvis ljusdal ?
nej du , jag föredrar bilar i "Normalt tillstånd" ...

nej nu ska jag gå å duscha en sväng :) blev bara ett snabbt litet skrivande :)

puss å kram på er  :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se