DE SER LJUST UT !

ååå va jag är lycklig just nu !!
om drygt en månad så kommer jag släpa på grejor upp för en jätte jobbig trapp, till MIN egna lägenhet !!!!!!!
har fått en i gamla stan å de smidiga är att jag inte ens behöver adressändra !!! är så jäääkla glad !

Nu bli det att skriva på kontrakt för att sedan fixa lite möbler så jag överlever ;) är grymt glad !

Å nu kommer jag även kunna ha min älskade tassie, super mycket ! känns så bra !

slutat fred med exet också , vilket är en otrolig lättnad ! vi både ha sagt dumma saker till varandra. . men vi drar ett streck över det nu . det ser ljust ut nu å man börja må bra igen! guud va ja känner mig lycklig för tillfället !

nej , nu ska jag gå och leta fram nå gott å mysa ner mig i soffan å se på någon bra film tro jag :)

happy me :)




Kommentarer
Postat av: Annika

åhhhh grattis till lägenheten hjärtat !! super glad för din skull !!!! <333

2011-02-19 @ 19:17:21
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se