egen uppfattning slutade kanoners !

en trevlig kväll i lördags !

jag thea å emma for till arbrå på förfest hos några riktigt härliga brudar !!

sen drog vi (ja, thea, emma , tezzan, elin å linda) till tranan !

den uppfattning jag fått av stället va att det sög... meeeen , ja bestämde mig att bilda min egna uppfattning !!

roligaste kvällen på år å dagar som det kändes !!! :))

på slutet delade vi på oss, vissa åkte åt ett håll å andra åt ett annat :)
ja å emma åkte iaf till arbrå med buss, hämtade emmas saker å fick sedan skjuts av två killar emma känner :)
där satt jag i framsätet och sjöng roger pontare och metallica hela vägen hem ! det lät jätte bra, tyckte jag då :)
sen har man samma flyt som vanligt ! när ja hoppade av och tackade för skjutsen sa ja även travligt å glatt att jag hoppades på att vi inte skulle ses nå mer ( eftersom ja skulle skämmas ögonen av mig ) ...
dagen efter när ja å krille va ute å åt, gissa vilka som sitter bordet bredvid ?
jo de två pojkarna å några kompisar till ....

jag sade ingetning till dom , dom sa ingenting till mig.... MEEEN jag kände verkligen att DOM kände igen mig ;)



en riktigt trevlig kväll ! :)




några av de underbaara B - rudarna ;) (fr. vänster: thea, emma, linda, emma i bakgrunden  å ja :) )




ja å linda i dimman ;) såå himla rolig kväll !!!




(till vänster: emma , någon brud som ja inte ha nån aning om, tezzan, ja å linda)
vi va så het den kvällen så rökpauserna va bara svalkande ;)



ja dessa brudar äre inte sista gången jag träffar ! vi siktar högt, vi siktar gävle nästa runda ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se