några enkla ord <3

gud va det känns att jag är dålig på att blogga... kanske för att jag har så mycket i skolan å göra... eller för att jag ...
SNAAART FLYTTAR !

allt klart nu .. lägenhet, check ! hyreskontraktet kommer antagligen imorn! gäller från 1 april men tanten som flyttar sa att jag få ta den så fort hon är ute, utan att behöva betala den veckan som är kvar eller vad det nu blir :)

känns så otroligt skönt att vindarna börjar vända ! så mycket man har gått igenom liksom under flera års tid...
visst finns det saker som fortfarande är jobbiga... men detta ger ett sånt lyft i livet ! känns så skönt !

men jag saknar hem till luleå så himla mycket.. var ju där bara för någon vecka sen men känns som evigheter... är så glad att jag har min underbara mamma, som stått ut med mig i ur och skur... vet inte hur man ska tacka för allt ! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart jag finns här för dig! Du behöver inte tacka mig utan önskar bara att kommer på fötter och får må bra och vara lycklig.Det är det som betyder mest! Kram Älska dig gumman!

2011-02-22 @ 12:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se