summer and saturday

hallå !

nu är jag grymt sugen på en ny taggning ! ska iaf fara och fylla i två av mina snart känns det som :) bara lägga sig där på bordet och härda!
när man väl lägger sig där funderar man på varför i helvete man betalar för denna smärta !
men när man ser resultatet kan man inte slita sig från spegeln... det är så otroligt vackert, personligt och .. ja... vackert ! man längtar tills man får ta bort plasten , man längtar tills man få börja smörja på den, man längtar tills den läkt klart och man längtar varenda gång man få se på den !

hade en otroligt bra lördag kväll ! ska väl inte vara tråkigare än att lägga upp några små bilder ! :)

sitter nu i soffan , redan duschad och klar (vilket aldrig inträffat innan typ elva på kvällen) och njuter av avslappning! mindre än en månad tills jag flyttar in i lägenheten vilket jag lääängtar till!

hoppas alla haft en lika underbar helg som jag ! och vädret gååår verkligen inte att klaga på ! så himla fiint med skinadne sol och sköönt med plusgrader ! nu känner jag vårkänslor till max ! dags att ta fram alla undangämda färgade kläder, för nu är snart sommaren här !!

och idag har jag faktiskt bara rökt typ 8 cigaretter.. det tar sig, japp japp!





jag som vanligt, en aning galen, en aning glaad !



lovelii girls ! men jag hittar ingen bild med tezzan på .. .vars tog hon vägen när kameran dök upp ? <3






kärlek med brudarna från ljusdal, järvsö å hybo !






" jag dansar aldrig nykter" sjöngs här !





fet, fetare, fetaste läpparna :D





<3





jag å linda skålar för ett bra "förspel" innan utgången !






avslutar som vanligt med en bild på mig själv ;))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se