träningsvärk till max

hallå !

idag ha jag haft ridning på schemat , på köpet hoppning ! guuud va underbart (jobbigt) det var !!!
var längesen jag svettades så otroligt mycket :P kanske inte så himla frääscht å skriva ut men så var det !
var jätte roliga hoppövningar och hyffsat svåra ! fick planera hindrets väg redan när jag landat ;) å ja märkte att jag inte hade alla hästar hemma jämt, för då blev det fel !
men var riktigt nöjd ! har mina (små) brister att jobba med  ! men mycket  beror nog på att jag inte fått det stöd å den hjälp jag behövt när jag red i järvsö. där var det ingen som peakade på om skänklar osv.
men believe me, den hjälpen får jag nu !

kommer ha världens träningsvärk imorn känner jag ! var redan stel imorse efter boxningen igår !

på köpet vill jag börja få vår och sommar nu. så mycket roligare att gå ut och gå . nu är det bara kallt, trist och så himla trögt att gå !

nej nej nu bli det sommar i sverige på teve å drömma mig bort ! ;)

puss !





TRÄNINGSVÄRK JAAAVISST !

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart bor du nudå innan du får vara i din nya lägenhet? är det hos Joel nu eller?? :)



Känns skönt att höra att det är lugnt mellan dig och Joel, så onödigt att bråka om saker hela livet :) <3

2011-02-23 @ 11:58:39
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: saramatildakarlsson

japp de gör ja :) jaa de känns jätte bra att det är fred liksom :)) å nu äre typ mindre än en månad tills ja få flytta in :D

2011-02-27 @ 16:14:49
URL: http://saramatildakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se