nästan som semester ...


ha vart hos elin i snart en vecka... har så dåligt samvete för man känner ju sig självklart i vägen ! men hade jag haft råd hade jag gett ungen tio tusen röda rosor !!! <3

snart blir det semester för mig.. eller ja, åker till övik på onsdag å fika me ronny bonny å sover hos mormor :) sen torsda blire resten av bussresan till luleå¨:)) längtar ihjäl mig efter min underbara familj !

känner mig så jäkla stressad över allt som ska göras ! boende, skola , bla bla bla... man blir ju nästan tokig !!

jag hoppas verkligen att detta löser sig snart på nå höger eller vänster !!!



Kommentarer
Postat av: Ronny

Skoj,skoj,skoj,skoj :D:D:D:D synd att tiden e så kort, hade varit trevligt med mer tid :D :) <3

2011-01-31 @ 16:47:00
URL: http://dofeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se