pyskopater

att så mycket kan hända på så kort tid...
ena stunden har man ett så kallat lyckligt förhållande, andra stunden bor man hos vänner å måste hitta en plats för alla sina saker...'visst, förhållande kommer å går... men idag tog det fanimig måttet !!
fick träffa min underbara tassie... men tydligen kommer jag aldrig mer få göra det..
så jävla lågt å sjukt.... å vad gör man ?
man bryter ihop å hoppas att människan får i sig vett i skallen någon gång...

men är så otroligt glad att ja ha mina underbara vänner !! vännerna går faktiskt först, dom finns ju där hela tiden . de är inte lika komplicerade som ett förhållande.. de kräver inte så mycket... bara att man ska vara sig själv !!

ja vad har hänt i helgen ? har varit å är faktiskt fortfarande kattvakt åt min underbara elin :)) '

å vaa händer nu då ?
hahha jaadu... ingenting mer än att verkligen slappna av !!

Kommentarer
Postat av: Ronny

Klart jag ställer upp gumman :) du har ju pratat med mig flera ggr och vi ses ju på Onsdag :) <3

2011-01-29 @ 22:42:00
URL: http://dofeer.blogg.se/
Postat av: Annika

du vet att jag jag alltid finns här för dig min älskade <33333

2011-01-29 @ 23:37:35
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se