sammanfattning av igår å idag på ett blad!

igår va det utflykt till harsa med klassen ! vi skulle pimpla heeela dagen :)
morgonen började väldigt tidigt för alla oss... men det gjorde ju faktiskt inte mycket :)
var otroligt kul att min lilla fiis fick följa med :) blev en rolig upplevelse för lilla tassie att träffa massor av olika människor och hundar :) hon skötte sig bättre än jag förväntade mig ! inget gnäll, ingenting !!















idag har det varit en lugn dag med promenader och utsläpp av hundar i skogen !
thea har sovit här sen igår med en av hennes bedårande hundar ludde :))

tassie är hälften så stor som honom och tycker det är jätte kul att antingen försöka hoppa över honom eller gå under honom ;))
blev en myskväll för mig, thea å de två underbara hundarna igår ! båda var heeeelt slut ;)
och idag då ?

jaa... det blir nog något liknande ;))



vi lever det liv vi vill leva, inte det ni vill...



appropå ingenting ! fyndat på granngården(heeelt otroligt) !
sålde riktiga läder halsband och koppel som var skiiit snygga där !
vad de kosta? 450 kr...
nej jag bara skojja ! men dom skulle kostat det ! betalade 150 kr för de :) sen ha ha jag köpt en sån där vatten grej till hundar så man kan ha med sig :) lättare för dem att dricka ur den än en vanlig flaska :)) bilder kanske kommer sen om jag orkar :))

nej nu ska jag fortsätta med det jag gör bäst, ligga på soffan å smällta maten med mina två benta å fyrbenta vänner :)) puss !





Jag skrattar idag kanske gråter jag sen
Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen
Så jag lever idag, idag, idag
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag
Så jag skrattar idag
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se