våååren är hääär :D

hallå!
vilka underbara vårkänslor man har! skinande sol och plusgrader heeela veckan(än så länge) !! nästa vecka ska det tydligen ligga på ungefär 6 plusgrader !!

vår vår vår !

så otroligt roligt att se lilla tassie ute nu. detta blir hennes första sommar ! hon bara älskar alla dofter ! heelt underbart !

jag och joel har släppt henne i skogen varenda dag denna vecka! jag skullle kunna stanna där i flera timmar och titta på henne, hon ser så lycklig ut :)) jag tror joel lessnar på mig för så fort vi kommit hem från skogen vill jag bara ut igen. att se tassie när hon är så lycklig och fri gör mig så glad! å nu längtar jag bara till sommaren när man kan fara och bada med henne:) på köpet är det otroligt bra träning!

idag ska hon få träffa theas lilla chihuahua diva . dom har inte träffats sen i november när lilla tassie kom till oss:) ska bli så kul och se hur hon reagerar på en sån liten hund. hon är ju bara van vid hundar i minst hennes storlek ungefär :)

nej nu kanske man ska göra ett ryck. uppdatering kommer om hur tassie och divas dejt gick! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se